آموزش کیوکوشین کاراته ، آموزش کیوکوشین اندروید

آموزش کیوکوشین کاراته ، آموزش کیوکوشین به صورت حرفه ای ، فارسی و تصویری

آموزش کیوکوشین کاراته ، آموزش کیوکوشین به صورت حرفه ای ، فارسی و تصویری

آموزش کیوکوشین کاراته ، آموزش کیوکوشین اندروید

در این وبلاگ به صورت رسمی به آموزش کیوکوشین کاراته به صورت حرفه ای و فارسی به همراه تصاویر و نکات دیگر میپردازیم آموزش کاتا کیوکوشین ، آموزش کمیته از جمله این اقدامات است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

سرآغاز گفتار نام خداست

سلام و خدا قوت خدمت همه ورزکارای ایران زمین

نیازی نمیبینم که توضیحی در مورد کیوکوشین قرار بدم ، چون شمایی که توی این وبلاگ هستی نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سبک رزمی داری که الان اینجایی و حتما میدونی چیه ، ادامه مطلب رو بخونید ...

حال که شروع به استارت وبلاگ نویسی در مورد کیوکوشین کاراته کردم متاسفانه وقت زیادی رو نمیتونم در خدمت شما عزیزان باشم ، خدمت مقدس سربازی پیش رومه و راهی هست که باید برم ولی امیدوارم جایی بیوفتم که بتونم به راحتی در کنار شما باشم و به فعالیت های خودم ادامه بدم ، چند سالی هست کیوکوشین کار میکنم و کوچیک همه ی شما ورزشکاران عزیز

اینم خودمم محض آشنایی بیشتر ، دوستان بنده سبک های مختلفی رو فعالیت کردم

شین کیوکوشین ، کیوکوشین ماتسویی ، هون کیوکوشین ، کیوکوشین ایچی گکی

همشون واحد و زیر مجموعه کیوکوشین هستن فقط اسامیشون فرق میکنه

زمانی که در سبک شین کیوکوشین در استان فارس فعالیت داشتیم و متاسفانه ای کاش هیچ وقت این سبک رو نمیرفتم

به دلیل حضور افرادی مثل محمد شفیعی و بهروز رهبر در این سبک ( ریاست سبک )

دوستان دلایل خاص خودم رو دارم که اسم میبرم بایستی این افراد شناخته بشن

  • محمد پارسا

آموزش کیوکویشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی